Мода

Folli Follie представя ексклузивно първата си серия парфюми

02 Mar 2018

Новите аромати са Floral, Fresh и Spice.

 

Световният бранд Folli Follie представя глобално своята първа колекция парфюми, динамично пробиваща си път на световния пазар и в света на красотата.

Като част от една цялостна модна концепция, световната lifestyle марка Folli Follie пое свой собствен път, за да постави най-женствената и привлекателна поанта в модното си израстване. Блестящото пътешествие на парфюмите Folli Follie стартира с невероятни живи вдъхновения. Забележителното гръцко наследство, любовта към живота и истинската наслада се превърнаха в отправна точка за създаването на три уникални аромата: Floral”, “Freshи Spice”.

Улавяйки едно от най-запомнящите се сетива, аромата, Folli Follie влива нова доза блясък в света на красотата. Всеки парфюм от новата серия разказва история. Дамите, последователи на марката, избират аромата си според настроението. Те обичат аксесоарите, обожават бижутата и са влюбени в парфюмите си. Те обичат да се събуждат "Fresh", процъфтяват с "Floral" през целия ден, а вечерта съблазняват със "Spice".

Вашият аромат е навсякъде. Скрит в чекмеджето ви, поставен в чантата ви, стоящ до огледалото ви, но винаги в сърцето ви! Най-емблематичният мотив на Folli Follie, Heart4Heart, сега блести върху луксозния флакон на парфюма, но не е само красива декорация, а знак, в който се крие сърцето на марката. Яркият ефект на розово злато отразява вътрешния пламък на аромата -  ценност на всяко Folli Follie творение  - от прочутата бижутерия до най-новите женствени еликсири.

Всяка съставка на тези парфюми има основна роля за крайния аромат, който излъчва.

"Floral" се откроява с плодови нотки на касис и кайсия, превръщайки се в изискан и модерен завършек на всяка визия. Мощната комбинация от чувствени рози придава повече женственост, а топлият интензитет на ванилия оставя дълготрайна следа.

"Fresh" се откроява с плодови нотки на мандарина, ябълка и касис. Бяла праскова, божур и лилия добавят фина женственост, докато меките нотки на мускус придават незабравим завършек.

“Spice” се откроява с нюанси на бергамот и мандарина, а сърцевината е от женствени нотки на жасмин, кокосов орех и карамфил. Топлият мирис на тамян е подсилен с цитрус - един парфюм с фин ориенталски аромат.

Нека силата на сетивата ви отведе на прекрасно ароматно пътешествие с Folli Follie. Новата ера в парфюмите е вече тук, предизвикателство за вашия вкус! Изберете  следващия си неустоим аромат от новите еликсири за душата на Folli Follie  - едно стилно и уникално лично представяне, което ще остави навсякъде дълготрайна следа.

Джордж Куцолиуцос, главен изпълнителен директор на FF Group, заявява: "FF Group навлиза динамично на световния пазар на луксозни парфюми, с пускането на първата си линия аромати с подпис Folli Follie. Те вече са дистрибутирани във фирмените магазини на Folli Follie, а официалното им пускане в продажба в големите търговски вериги и молове е насрочено за април 2018г. "

 

Повече за FF Group:

FF Group е водеща сила в света на модата, която оперира в повече от 30 страни. FF Group проектира, изработва и предлага собствени брандове на световно ниво: Folli Follie и Links of London. Групата има водещо място в сегмента „Продажби на едро и дребно” в Гърция и на Балканите. Factory Outlet и търговски вериги като Attica са най-големите канали за дистрибуция в Гърция. FF Group започна стратегическото развитие на собствените си мулти концептуални магазини Collective, Kix и Sport Loft, като освен това групата притежава в портфолиото си марки като Ermenegildo Zegna, UGG Australia, Juicy Couture, Ted Baker, Vilebrequin, Guess Jeans, Scotch & Soda, Calvin Klein Jeans, Nike, Converse, Franklin & Marshall, G-Star Raw, Samsonite и Technogym.

Дейностите на FF Group в Beauty&Cosmetics сектора са значителни и засягат дистрибуцията на световни марки като COTY (Gucci, Boss, Escada etc) и BPI (Dolce&Gabbana Make up, Skincare & Fragrances). През 2015 г. FF Group обяви разширяването на своята дейност в този сектор с изключителното представителство и дистрибуция на продуктите на Shiseido за Гърция и Кипър. През 2016 г. FF Group отново разшири каналите си за дистрибуция, чрез изключителното представителство и дистрибуция на продуктите на Max Factor за гръцкия пазар. В същото време FF Group разпространява и световно известни козметични марки като Molton Brown, Annick Goutal и др. чрез собствен lifestyle&beauty бутик Heaven on Earth, разположен  в сърцето на елитното атинско предградие Кифисия.

Нещо повече, FF Group има ключова роля в световния travel retail сектор чрез стратегическия съюз и участието си като акционер в Swiss Dufry AG, които притежават гръцките безмитни магазини.

FF Group определя модните тенденции в световен мащаб. Групата има силно световно присъствие с повече от 980 точки на продажби и дава работа на над  5000  души по целия свят.

 

Обратно към новини